Shopaholic’s Month: January ’17

favjanuaryΓεια σας και Καλώς ήρθατε σε ένα ακόμα Shopaholic’s Month, a.k.a τα αγαπημένα του  μήνα που μας πέρασε! Δεν ξέρω αν και σε εσάς φάνηκε τεράστιος αυτός ο μήνας, πάντως εμένα μου φάνηκε ατελείωτος όχι γιατί ήταν ένας άσχημος μήνας, αλλά είχε απ’ όλα, γιορτές, χιόνια, εκπτώσεις και αρκετές αγορές! Και ξέρετε ότι εγώ δεν αφήνω ευκαιρίες για shopping να πάνε χαμένες, έτσι ήμουν σε δίλημμα για το σημερινό άρθρο αν θα είναι haul ή τα αγαπημένα του μήνα Ιανουαρίου, κατέληξα λοιπόν ότι θα κάνω τα αγαπημένα μου προϊόντα και στα επόμενα άρθρα σκοπεύω να αναφέρω όσα περισσότερα πράγματα μπορώ από αυτά που αγόρασα γιατί δεν είναι μόνο προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης, για αυτό να μείνετε συντονισμένες! Πάμε να αρχίσουμε μετά από όλον αυτόν τον πρόλογο με τα πραγματάκια και μη, που ξεχώρισα μέσα στον μήνα Ιανουάριο!

londonpride

♥ Οι βούρτσες-πινέλα από την London Pride !!! Στην αρχή που κυκλοφόρησαν οι βούρτσες αυτές ήμουν πολύ επιφυλακτική και δεν επιχείρησα να αγοράσω κάποια, συν ότι πολλές youtuber που εμπιστεύομαι την κρίση τους τις είχαν «θάψει», αλλά επειδή με είχε φάει η περιέργεια αγόρασα από την London Pride την βούρτσα που είναι για να τοποθετείς το concealer, μίας που η βούρτσα για το foundation μου είχε φανεί υπερβολικά μεγάλη. Οι εντυπώσεις μου είναι θετικότατες, οι τρίχες είναι τόσο πυκνές αλλά παράλληλα τόσο απαλές που το foundation και γενικά όλα τα υγρά προϊόντα μακιγιάζ απλώνονται γρήγορα και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό, δεν έχει γραμμούλες το μακιγιάζ όπως όταν το εφαρμόζεις με πινέλο και υπάρχει απίστευτη ομοιομορφία σε όλο το πρόσωπο! Έχω ήδη αποκτήσει την ολοκληρωμένη συλλογή της London Pride σε χρυσό χρώμα και την προτείνω σε όλες όσες έχετε τρέλα με τα πινέλα του μακιγιάζ! Το μόνο αρνητικό που έχω για τις βούρτσες είναι ότι πλένονται πολύ δύσκολα, λόγω της πυκνότητας των τριχών τους.

dandelion♥ Dandelion – Benefit: Επιτέλους ήρθε και στα Sephora της Ελλάδας το ρουζ Dandelion! Σε απόχρωση baby pink χωρίς καθόλου shimmer, είναι το απόλυτο ρουζ για χειμώνα όταν το μακιγιάζ τείνει να είναι πιο βαρύ με πολλά κοψίματα και σκούρες αποχρώσεις. Μπορεί να αναμειχθεί με άλλα ρουζ και να τους δώσει μία πιο ελαφριά απόχρωση και μόνο του έχει την φυσική απόχρωση της υγείας στα μάγουλα. Ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες λόγω της φυσικής του απόχρωσης και δένει πολύ όμορφα με τα κοψίματα και το highlighter! Το αγαπώ ιδιαίτερα χωρίς να είναι πολύ eye-catching και το χρησιμοποιώ συνεχώς στα μακιγιάζ είτε αυτά είναι καθημερινά είτε πιο glamorous!

peggy-sage♥ Peggy Sage – Express Nail Hardener: Από τα πιο πολυσυζητημένα προϊόντα της εταιρίας, γνωστή ως θεραπεία για αδύναμα νύχια. Το συγκεκριμένο προϊόν το έχω στην κατοχή μου αρκετό καιρό αλλά δεν το χρησιμοποιούσα γιατί είχα ακρυλικό στα νύχια μου, όταν όμως άφησα το φυσικό μου νύχι χωρίς υλικό ήταν πολύ ευαίσθητο, με πολλές ραβδώσεις και αρκετά ταλαιπωρημένο, με σχετικά συστηματική εφαρμογή από την θεραπεία της Peggy Sage τα νύχια μου επανήλθαν αρκετά γρήγορα σε ικανοποιητικό βαθμό! Δεν τα έχω αφήσει πολύ μακριά τα νύχια μου για να ξέρω κατά πόσο είναι γερά και δεν σπάνε αλλά στο ύψος που τα έχω φαίνονται υγιεί και δεν σπάνε εύκολα!

bluescents♥ Blue Scents – Hand Cream Pomegranate: Την συγκεκριμένη κρέμα την βρήκα μέσα στο χειμωνιάτικο Cherrybox και κατευθείαν την ερωτεύτηκα! Μυρίζει αρκετά έντονα ρόδι κάτι το οποίο μου αρέσει πάρα πολύ και έχει πολύ πλούσια φόρμουλα! Με μία ποσότητα στο μέγεθος πολύ μικρού φουντουκιού τα χέρια μου ενυδατώνονται για πολλές ώρες και ενώ η κρέμα έχει πλούσια σύσταση δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα και απορροφάται πολύ γρήγορα αφήνοντας τα χέρια βελούδινα. Την έχω δίπλα στο κρεβάτι μου και πριν πέσω για ύπνο είναι το τελευταίο βήμα περιποίησης που κάνω για να έχω ενυδατωμένα χέρια όλη την επόμενη ημέρα!

sweetpeach♥ Too Faced – Sweet Peach Palette: Δεν θα πω πολλά λόγια γιατί είναι πραγματικά περιττά για αυτή την παλέτα, έχω μεγάλη τρέλα με τις παλέτες σκιών, έχω σίγουρα πάνω από 25 στην συλλογή μου αλλά με την συγκεκριμένη έχω εθιστεί, όποιος αγαπάει τις nude, peachy, καφέ αποχρώσεις θα την αγαπήσει όπως και εγώ! Συνδυάζει απλές ευκολοφόρετες αποχρώσεις σκιών με πιο ιδιαίτερες αποχρώσεις, στην πλειοψηφία τους με λεπτό shimmer και λιγότερες με matte τελείωμα ιδανικές για όλα τα γούστα και όλους τους τύπους μακιγιάζ! P.s. μυρίζει σαν αληθινό ροδάκινο!

conspiracy♥ Urban Decay – Vice Lipstick «Conspiracy»: Να ξεκινήσω λέγοντας πως όσα κραγιόν έχω δοκιμάσει από την σειρά Vice της Urban Decay με έχουν αφήσει υπερευχαριστημένη, εκτός από ένα το οποίο θα το αναφέρω σε διαφορετικό άρθρο με αποτυχημένες αγορές. Τα συγκεκριμένα κραγιόν έχουν πολύ καλή απόδοση, σταθερότητα και μεγάλη διάρκεια ακόμα και τα πιο ενυδατικά, αλλά έχω ξεχωρίσει την απόχρωση Conspiracy διότι είναι ένα χρώμα που δεν έχω βρει σε άλλη εταιρία και με τόσο έντονη απόδοση. Ανήκει στη metallized  κατηγορία, το χρώμα είναι ένα bronze με κόκκινους υποτόνους, δηλαδή ότι πρέπει για τον χειμώνα και είναι μέσα στην τάση που κυκλοφορεί για οτιδήποτε έχει τελείωμα μέταλ, εγώ προτιμώ να το χρησιμοποιώ με σκούρο μπορντό μολύβι χειλιών και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!

cinescope♥Sephora – Cinescope Mascara: Η καινούργια μάσκαρα της εταιρίας των Sephora, η οποία υπόσχεται πανοραμικό όγκο στις βλεφαρίδες μας! Δεν ξέρω αν αυτό που επιτυγχάνει στις δικές μου βλεφαρίδες αυτή η μάσκαρα είναι πανοραμικός όγκος αλλά τις κάνει κατάμαυρες, πυκνές και πολύ πολύ μακριές! Να σημειωθεί ότι οι βλεφαρίδες μου δυστυχώς είναι αρκετά κοντές και καθόλου πυκνές και σχεδόν καμία μάσκαρα ποτέ δεν μου έδινε το εφέ των ψεύτικων βλεφαρίδων, αλλά η συγκεκριμένη έκανε θαύματα πάνω μου και ενώ την έχω περίπου 3 εβδομάδες στην κατοχή μου την χρησιμοποιώ συνεχώς είτε βάφομαι, είτε όχι !

♥ BBC – Thirteen: Μία μίνι σειρά του BBC που προβλήθηκε το 2016 και πολλοί παρομοίασαν με την ταινία The Room, αλλά ενώ ακούγεται ότι μοιάζει σαν υπόθεση δεν έχει καμία σχέση. Η σειρά ξεκινάει όταν η πρωταγωνίστρια το σκάει από το σπίτι του απαγωγέα της μετά από 13 χρόνια σε ηλικία 26 χρονών και επιστρέφει στην οικογένεια της. Ναι ξέρω δεν φαίνεται πολύ πρωτότυπο το σενάριο, και όμως όλα αυτά γίνονται στα πρώτα λεπτά του πρώτου επεισοδίου και τότε όλα περιπλέκονται, η πρωταγωνίστρια κρατάει κρυφά όλα όσα έγιναν τα  χρόνια που ήταν φυλακισμένη και το πιο σημαντικό δεν ομολογεί ποιος ήταν ο δράστης. Η σειρά έχει τρομερό plot twist, είναι λίγο psycho αλλά σου μεταφέρει όλα τα πάθη, τους φόβους και γενικότερα τα συναισθήματα της πρωταγωνίστριας, θεωρώ ότι είναι πολύ δυνατή σειρά και με πολύ ωραίο ψυχολογικό περιεχόμενο και αξίζει μία δοκιμή! Δες το trailer της σειράς εδώ!

♥ Grace – You dont’t own me. ft. G-Eazy: Το theme song της ταινίας Suicide Squad την οποία δεν προτείνω, πολύ ντόρος για το τίποτα! Το τραγούδι από την άλλη το λατρεύω και το ακούω συνέχεια,  μου αρέσουν πολύ τα λόγια, η φωνή της κοπέλας αλλά και το ραπ που έχει μέσα! Η παλαιότερη έκδοση του συγκεκριμένου τραγουδιού από την Lesley Gore είναι εξίσου ωραία εκτέλεση απλά είναι λίγο πιο ήσυχο και προτιμώ να το ακούω σε στιγμές που χαλαρώνω ! Άκου το εδώ!

♥ Ο παράδεισος των Γάτων – Εκδόσεις Ποικίλη Στοά: Ένα μικρό ανθολόγιο με αποσπάσματα κορυφαίων λογοτεχνών που σχετίζονται με αυτό το ιδιαίτερο πλάσμα την γάτα. Σε κάθε απόσπασμα ο κάθε συγγραφέας αναδεικνύει την σχέση που έχει αναπτύξει με την εκάστοτε γάτα και την χρησιμοποιεί σαν σύμβολο ιδιαιτερότητας και εξυπνάδας και πλέκει μία ιστορία γύρω από αυτό το αγαπημένο κατοικίδιο. Το βιβλίο το αγόρασα λόγω δύο αγαπημένων μου συγγραφέων του Έντγκαρ Άλλαν Πόε και του Σαρλ Μπωντλαίρ αλλά και επειδή πραγματεύεται τις γάτες που τόσο πολύ αγαπάω!

youtube

♥ Blogger/Youtuber – Sissy Kyriakou: Μία από τις πολύ αγαπημένες μου Blogger με όνομα
ValidStyle (βλ. εδώ το site της ValidStyle) ;έχει πλέον και δικό της κανάλι στο Youtube!!! Αξίζει να την τσεκάρεις γιατί τα Lookbook που φτιάχνει είναι τα καλύτερα στο ελληνικό Youtube και από την άποψη του style αλλά πιο πολύ από την τέλεια »σκηνοθεσία» και φωτογραφία! Πραγματεύεται την μόδα κυρίως και ενώ δεν είναι καθόλου κοντά στο δικό μου style με παρακινεί να πειραματιστώ, το δικό της style είναι στην πλευρά του much is better αλλά παντρεύει πολύ ωραία το προσωπικό της αυτό είδος ντυσίματος με τις επιρροές της επίκαιρης μόδας και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Να την τσεκάρεται και στο Blog της αλλά και στο κανάλι της !!!

Νομίζω ότι αυτά ήταν όλα όσα ξεχώρισα για τον μήνα Ιανουάριο και λίγο από τον Φεβρουάριο, τα περισσότερα είναι προϊόντα μακιγιάζ, γιατί από προϊόντα skincare χρησιμοποιώ ευλαβικά την σειρά της Clinique, Anti Blemish Solutions (βλ. άρθρο εδώ, Clinique: Anti-Blemish Solutions) και δεν έχω προλάβει να δοκιμάσω κάτι καινούργιο! Το επόμενο άρθρο θα είναι σύντομα κοντά σας και θα μιλάει για μία πολύ αγαπημένη εταιρία καλλυντικών! Μέχρι τότε να περνάτε υπέροχα, μην ξεχνάτε το Giveaway που τρέχει στην σελίδα μου στο Facebook, xoxo new-your-shopaholic

2 σκέψεις σχετικά με το “Shopaholic’s Month: January ’17

Σχολιάστε